פנו לקליניקה

CAPTCHA
ענה על שאלה זו
16 + 0 =
פתור תרגיל פשוט זה והכנס את התוצאה. לדוגמה, עבור 3+1 רשום 4.

ייעוץ תזונתי אישי

לרשותכם יועצי תזונה בטלפון 039569449. למגיעים דרך האתר, 100 שקל הנחה על ייעוץ ראשוני. כתובתנו: בתוך סימטת ברקוביץ', פינת מדרחוב רוטשילד 28, ראשון לציון (מפת הגעה+חניה).

מדריכי ריפוי טבעי

לשירותכם הבאנו מספר אתרים לקידום הבריאות הטבעית: חדשות תזונה, סכרת, לב וכלי דם, לב בריא - מוצרים לבריאות הלב, קנדידה, סרטן, הומאופתיה.

כניסה

שומנים הם תערובת של חומצות
שומניות, שהנן שרשרות אטומי פחמן הקשורים לאטומי מימן. מחלקים אותן לפי אורך
השרשרת ולפי מספר הקשרים הפתוחים:
שומן רווי כל הקשרים סגורים. כגון: שמן קוקוס או דקלים, שומן מהחי.
שומן חד בלתי רווי, קשר אחד פתוח. כגון: שמן זית, אבוקדו
שומן דו בלתי רווי, שני קשרים פתוחים. כגון: שמן חריע, פישתה, תירס.
השמנים הרווים נעשים מוצקים בטמפרטורה קרובה לטמפ' החדר. ככל שהשמן מכיל יותר
שומנים חד בלתי רווים הוא דליל יותר. הדליל ביותר זה המכיל כמות גדולה של רב בלתי
רווים. טמפרטורת הקרישה שלו הגבוהה ביותר. שומנים רווים מעלים כולסטרול הרע - LDL . אין להם תועלת מלבד היותם ספקי
קלוריות. לשומנים הבלתי רווים יש תפקידים בגוף נוסף לייצור קלוריות. צורת הCIS - משמשת בבניית ממברנות התאים, ויצירת הורמונים.

את השמנים הבלתי רווים, יש לאכול
מכבישה קרה בלבד כגון: שמן זית, שמן שומשום-או טחינה, אבוקדו, חריע, חמניות
,"גרעינעוז", שקדיה, פשתה טחונה. שמנים שהם רב בלתי רווים נוטים להתחמצן
- להתעפש. אין להשתמש בהם. בכדי לשמור עליהם כדאי להוסיף ויטמין - E. רוקן והוסף כ- 5 קפסולות אל הבקבוק החדש, שמור בקירור!
שמנים הבלתי רווים המופקים בחום ועוברים טיפולים, עוברים מתצורת ה - CSI לתצורת הטראנס -.TRANS
לכן אין לצרוך שמני מאכל
מסחריים של: תירס, חמניות, חריע, סויה, קנולה.

יש להימנע משמן: מבושל, מטוגן,
אפוי, וכן להימנע מקליה של גרעינים, אגוזים, שקדים וכו'
שמנים מוקשים-מרגרינה. מוסיפים בתהליך
תעשייתי (בעזרת ניקל כקטליזטור). מיימנים
לשרשרות חומצות השומן של שמנים קלים כמו
תירס וחמניות, והופכים אותן לשומנים מוצקים בטמפרטורת החדר. זאת צורת ה - TFA. צורה המזיקה למנגנוני הגוף, מעכב את
מנגנוני הריפוי. צורת ה - TAF . איננה קיימת בטבע, עלולה לשבש ייצור הורמונים וממברנות תקינים. להימנע
לחלוטין.
דיאטה נגד סרטן חייבת להיות נטולת שומנים רווים! להימנע ממזונות המכילים : שומנים
מוקשים = מרגרינה, שמנת צמחית, גלידה, קוקוס, שמנים מהחי = חמאה, שמנת, שומן בשר, ביצים, גבינה צהובה -
זה מחייב תזונה צמחונית.
שמן קנולה - קיצור השם קנדיאן אוייל (-
שמן קנדי), מופק מזרעי ליפתית. גרסה מודרנית של שמן הבישול. קיבל יחסי ציבור טובים
בגלל היותו במקור מכיל שומנים רב בלתי רווים. לא ראיתי שהוא מופק בכבישה קרה.
בנוסף הוא מכיל חומצה אורסית שהיא רעילה. לא מומלץ.
שמן שומשום קלוי (שרוף), בשימוש בשיטה
המקרוביוטית. לא מומלץ.
שמן נר הלילה או זייפן או פטל בר. שמנים המכילים GLA - חומצה גמה לינוליאית. משמש בגוף
לייצור פרוסטהגלנדינים שהם חומרי גלם לייצור הורמונים. פועל גם נגד עור יבש. מופיע בדרך כלל
בכמוסות. המינון -1 3 כמוסות.
חומצות שומן מסוג אומגה - 3 . הן בלתי רוויות. מפחיתות תהליכים דלקתיים, מגינות
מפני בעיות קרישה, עוצרות תהליך יצירת אנורקסיה אצל חולי סרטן, וכנראה גם נגד סרטן
ושינויים ניוונים בתאים וברקמות. נמצאות בשמן דגים צפוניים הגדלים במים קרים. כן
נמצא אותן בשמן הפישתה. לפיכך אני ממליץ לכלול שתי כפות פישתה טחונה טרייה
בתפריט היומי. גרגירים אלה מככבים בתפריט
נגד סרטן במס' מקומות בעולם.
חומצות שומן מסוג אומגה - 6 . חומצות שומן בלתי רוויות. מקור טוב: אגוז מלך (טרי),
מכיל גם אומגה - 3 .

כמה שומנים בתפריט? מומלצים כ - 20%
מסך הקלוריות. נתון שנימצא בויכוח מתמיד, טובי המומחים ממליצים לצמצם את כמות
השומנים בתפריט.

תחליפי שומן - שומן ללא קלוריות.

החלום הגסטרונומי - לאכול שומנים,
ליהנות ללא אשמה, מבלי לשלם בקלוריות. שומנים כאלה כבר קיימים ו/ או נמצאים
בפיתוח, טומנים בחובם סכנות לבריאות. שומנים בלתי מתעכלים, כמו גם השמן המינרלי -
פרפין, סופחים ויטמינים חיוניים מסיסי שומן: A , D , E , K . כמוכן סופחים קרוטנים, שהמפורסם
מביניהם הוא הבטא-קרוטן. מחסור בויטמינים אלה יגרום בעתיד ליותר מחלות כגון: סרטן,
לב, ומחלות כרוניות רבות. אין לי כל ספק שפיתוחים אלה ליצירת מולקולות שאינן קימות
במזון הטבעי, מיותרים לגמרי.

תגובות אחרונות