מדריכי ריפוי טבעי

אהבתם את מה שקראתם? לשירותכם הבאנו מספר אתרים נוספים לקידום הבריאות הטבעית: טופהיל, סכרת, לב וכלי דם, קנדידה, סרטן, הומאופתיה.

ייעוץ תזונתי אישי

לרשותכם יועצי תזונה בטלפון 039569449. כתובתנו: בתוך סימטת ברקוביץ', פינת מדרחוב רוטשילד 28, ראשון לציון (מפת הגעה+חניה).

החומצות האמיניות מהוות את אבני הבנין של החלבונים. נמצאות באלפי תרכובות
ונוכחות באלפי תהליכים. המרכיב העיקרי של השרירים. הקשר בין המוח לגוף, והקשר בתוך
המוח, נעשה ע"י מעבירים בין עצביים - נאורוטרנסמיטורים. במוחנו כ - 50 כאלה
הבנויים כולם מחומצות אמיניות. חוסר בחומצות אמיניות מסויימות עשוי לגרום לפגיעה:
בחשיבה, בזיכרון, בהתנהגות והפרעות מנטליות אחרות.

גוף האדם זקוק ל 22- חומצות אמיניות. מתוכן 9
חיוניות - הכרחיות, שאותן הגוף חייב לקבל יום יום, ועוד 13
שאותן הגוף יכול לסנטז מתוך ה- 9 .
לכן הן ניקראות בלתי חיוניות. אבל אין להבין מכך כי הן בלתי חיוניות. אם יש מחסור
בחומצות אמיניות, חומרים שונים יווצרו באופן חלקי. תהליכים ביולוגים יתבצעו בצורה
חלשה, או יעצרו.

החיוניות - הכרחיות לפי א"ב: איזולאוצין, היסטדין, ואלין, טריאונין,
טריפטופן, לאוצין, ליזין, מטיונין, פנילאלנין.
ארג'ינין - יש הטוענים שהיא צריכה להיות מסווגת כחומצה אמינית חיונית.

ציסטאין, מטיונין, טאורין, - 3 חומצות
אמיניות עשירות גופרית. מונעות חימצון תרכובות חיוניות. חשובות לבלימת התפתחות
דלקת ונפיחות, לאחר פציעה או ניתוח.

המלצות

השימוש בחומצות אמיניות הוא תהליך קבוע ומיתמשך במערכת התזונה היום יומית.
הן אינן נאגרות בגוף . אינן יכולות לשמש לטיפול מיידי בסימפטומים, או פטנט מגביר
כושר מיידי לפני תחרות וכדומה.

ויטמין 6 - B
נחוץ להעברה והטמעה של חומצות אמיניות.

בתקופה של משטר אימונים מוגבר עלול להיוצר חוסר בפחממות לייצור אנרגיה,
ואז חומצות אמינו תישרפנה כאנרגיה . זהו מצב שעלינו למונעו. הגוף עלול לנצל את חלבון השרירים, ואז תהיה
ירידה במסת השריר במקום עליה. (שים לב למשקל הגוף).

א. ע"י תוספת פחממות מורכבות.

ב. ע"י תוספת חומצות אמיניות וחלבונים. בנוסף לשיפור התזונה הרגילה.

מינון יומי של חומצות אמיניות מעורבות 3-6 טבליות. או מהבודדות בדרך כלל,
כמוסה אחת ליום. טוב בבוקר על קיבה ריקה , עם מיץ או פרי. או לפני השינה, תמיד על
קיבה ריקה. בכדי למנוע תחרות עם החלבונים הנימצאים במזון הרגיל.

מינון יומי של חלבונים באבקה 2-3 כפות.
( 30-40 גרם ), לאנשים חלשים, או לספורטאים אחרי אימון במצב מנוחה.

במצב רגיל אנו זקוקים ל - 0.6 גרם חלבון לכל ק"ג משקל גוף. ספורטאי
זקוק ל- 2 גרם חלבונים ליום לכל ק"ג משקל גוף.
לחומצות אמיניות שפע תפקידים ופעילויות ביוכימיות. מיתוך הכרת החומצות האמיניות
הבודדות נוכל להעזר בהן כתוספות מזון, במחלות ובמצבים שונים, לדוגמה: טריאונין
נחוץ ליצירת רקמות החיבור: קולגן ואלסטין. החומצה האמינית - ד.ל. פנילאלנין מפחיתה
כאבים. ציסטאין, מטיונין וטאורין -
מפחיתות היווצרות נפיחות ודלקת. לאחר ניתוח או פציעה.

 

חומצות אמיניות ותרומתן לשיפור הבריאות לפי א'ב:

ניווט בספר

כניסה

CAPTCHA
ענה על שאלה זו
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.