מדריכי ריפוי טבעי

אהבתם את מה שקראתם? לשירותכם הבאנו מספר אתרים נוספים לקידום הבריאות הטבעית: טופהיל, סכרת, לב וכלי דם, קנדידה, סרטן, הומאופתיה.

ייעוץ תזונתי אישי

לרשותכם יועצי תזונה בטלפון 039569449. כתובתנו: בתוך סימטת ברקוביץ', פינת מדרחוב רוטשילד 28, ראשון לציון (מפת הגעה+חניה).

אורז, חיטה, תירס, שיבולת שועל, (קוקר), קינואה,
דוחן כוסמת שעורה - גריסי פנינה, אמרנטוס - דגן אינדיאני.

- בשיטת התזונה המקרו-ביוטית מרבים בהוספתם בצורה מבושלת.

הדגנים מצטינים בתכולת פחממות
מורכבות גבוהה. עשירים בסיבים. חלבונים בכמות בינונית כ- 10%. וימינים מקבוצת B .

הדגנים עשירים בחומצה האמינית
מתיונין, לעומת הקיטניות אשר עניות בה. שילוב של דגנים עם קיטניות מגביר את הערך
הביולוגי של החלבון, הנמצא כמרכיב, הן בדגנים והן בקיטניות.

כניסה

CAPTCHA
ענה על שאלה זו
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.